
در بعضی از روایات، اساسیترین ویژگی دوران غیبت_کبری «حیرت و سرگردانی » مردم ذکر شده است؛ به ویژه هر چه به ظهور نزدیکتر میشویم، بر شدّت این حیرت افزوده میشود. در این دوران انسانها به جهت فقدان رهبری الهی، هر چه بیشتر در تحیر، سرگردانی و ضلالت و گمراهی به سر خواهند برد. البته افراد بسیاری نیز با اهتمام جدّی به پروای الهی، از این آزمایش به سلامت عبور کرده، ایمان خود را حفظ میکنند. ...
ادامه مطلب